Birkaç gün önce Body Shop alışverişim sırasında karşılaştığım bir olayı burada paylaşmıştım. ( yazı için burası ) Body Shop, yazıyı görür görmez bana mail ve telefon yoluyla ulaştı. Aşağıda Body Shop'un konuyla ilgili cevap yazısını görebilirsiniz .
"Sayın Koray Onur,
23.Haziran.2013 tarihli blogunuzda yazmış olduğunuz şikayetiniz ile ilgili olarak büyük bir üzüntü duyduğumuzu sizinle paylaşmak,
mağazamız ve personelimiz adına The Body Shop markası olarak özür dilemek isteriz.
The Body Shop’un hiç bir zaman çalışanlarının maaşından ürün ücretini kesmek yada tahsil etmek gibi bir uygulaması asla olmamıştır ve olmayacaktır.
Buna ek olarak, mağaza personelimizin sizinle yapmış olduğu dialoğu tasvip etmemekte ve doğru bulmamaktayız.
Mağazayla iletişime geçilip, ilgili personel sözlü ve yazılı olarak uyarılacaktır.
Konuyla ilgili olarak yaşamış olduğunuz mağduriyeti ortadan kaldırabilmek adına, ödemiş olduğunuz ürün tutarı farkının derhal ve kati suretle tarafınıza iade edilmesini sağlamak için sizi yeniden mağazamıza davet etmek isteriz.
Saygılarımızla,
The Body Shop”
Sosyal medyanın gücünü ve hataları olgunlukla kabul edebilmenin ne kadar önemli olduğunu sık sık vurguladığımız bu günlerde, markanın bu davranışının başka kurumlara ve hatta muktedirlere örnek olmasını diliyorum.
Koray Onur
"Sayın Koray Onur,
23.Haziran.2013 tarihli blogunuzda yazmış olduğunuz şikayetiniz ile ilgili olarak büyük bir üzüntü duyduğumuzu sizinle paylaşmak,
mağazamız ve personelimiz adına The Body Shop markası olarak özür dilemek isteriz.
The Body Shop’un hiç bir zaman çalışanlarının maaşından ürün ücretini kesmek yada tahsil etmek gibi bir uygulaması asla olmamıştır ve olmayacaktır.
Buna ek olarak, mağaza personelimizin sizinle yapmış olduğu dialoğu tasvip etmemekte ve doğru bulmamaktayız.
Mağazayla iletişime geçilip, ilgili personel sözlü ve yazılı olarak uyarılacaktır.
Konuyla ilgili olarak yaşamış olduğunuz mağduriyeti ortadan kaldırabilmek adına, ödemiş olduğunuz ürün tutarı farkının derhal ve kati suretle tarafınıza iade edilmesini sağlamak için sizi yeniden mağazamıza davet etmek isteriz.
Saygılarımızla,
The Body Shop”
Sosyal medyanın gücünü ve hataları olgunlukla kabul edebilmenin ne kadar önemli olduğunu sık sık vurguladığımız bu günlerde, markanın bu davranışının başka kurumlara ve hatta muktedirlere örnek olmasını diliyorum.
Koray Onur
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder